Doporučujeme přečíst

Vážení návštěvníci, spustili jsme pro vás možnost koupě vstupenek online s doručením na email (je nutné vstupenku čitelně vytisknout) či přes aplikaci Cool Ticket s doručením do chytrého telefonu. Vstupné se slevami (dětské, ZTP aj.) lze uplatnit zatím jen při nákupu lístků na pokladně. Prosíme vás abyste vstupenky zakoupené online uvaděčkám při vstupu do sálu bez vyzvání hlásili. Taktéž prosíme o včasný příchod do sálu.

Platba kartou v informačním centru a na pokladně kina. Od 4. 1. 2016 lze platit vstupenky platebními kartami s těmito logy, a to včetně bezkontaktního způsobu placení:

Všeobecně závazné podmínky rezervace a on-line prodeje vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Kopřivnice.

Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi obchodní firmou Kulturní dům Kopřivnice, IČ: 66741122, DIČ: nejsme plátci, se sídlem: Obránců míru 368, Kopřivnice 742 21, e-mail: kino@kdk.cz, tel.: 734 171 750. (dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“)

2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované Prodávajícím.

3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.

4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.

2. Vysvětlení pojmů

1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.

2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.

3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.

4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.

3. Koupě vstupenky

1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.kdk.cz.

2. Při koupi vstupenky na provozovně Prodávajícího vybírá zákazník z dosud volných vstupenek, nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a nejpozději 15 min. před začátkem představení ji zaplatit a vyzvednout vstupenku na pokladně Prodávajícího. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.

3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem.

4. Ostatní podmínky

1. Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno představení a to v maximálním množství šesti vstupenek nebo elektronických vstupenek. Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.

2. Číselné čárové kódy elektronické vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.

3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.

4. Vstupenky se slevami (dětské, ZTP aj.) lze uplatnit zatím jen při nákupu lístků na pokladně. 

5. Ochrana osobních údajů

 1.  Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.

2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenek, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.

3. Informace o zpracování osobních údajů pro účely prodeje a rezervace vstupenek

 V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR) Vám tímto poskytujeme informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje při využívání našich služeb.

 3.1 Totožnost a kontaktní údaje správce

 Správcem Vašich osobních údajů je:

  • Název společnosti: Kulturní dům Kopřivnice
  • Sídlo: Obránců míru 368/1a, 742 21 Kopřivnice
  • IČO: 66741122
  • Kontaktní e-mail: reditelka@kdk.cz
  • Telefonní číslo: 734 171 162

 3.2 Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů

 Pokud byl jmenován pověřenec pro ochranu osobních údajů, jeho kontaktní údaje jsou:

  • Jméno: Ing. Marta Prašivková
  • E-mailová adresa: kino@kdk.cz
  • Telefonní číslo: 734 171 750

 3.3 Účely a právní základ zpracování

 Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:

  • Vytvoření a správa objednávek (právní základ: plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR)
  • Zákaznická podpora a komunikace (právní základ: oprávněný zájem dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR)
  • Marketingová komunikace (právní základ: Váš souhlas dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR)
  • Plnění zákonných povinností (právní základ: plnění právních povinností dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR)

 3.4 Oprávněné zájmy správce

 Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat na základě našich oprávněných zájmů, jako je vylepšování našich služeb, ochrana našich práv a majetku, nebo zabezpečení našich systémů.

 3.5 Příjemci nebo kategorie příjemců osobních údajů

 Vaše osobní údaje mohou být sdíleny s následujícími kategoriemi příjemců:

  • Poskytovatelé IT služeb a hostingu
  • Poskytovatelé platebních bran
  • Marketingové a analytické společnosti (pokud jste poskytli souhlas s marketingovou komunikací)
  • Poskytovatelé služeb e-mailového marketingu (pokud jste udělili souhlas)
  • Organizátoři akcí, kterým předáváme informace o Vaší rezervaci nebo nákupu vstupenek

 3.6 Předávání osobních údajů do třetích zemí nebo mezinárodních organizací

 Vaše osobní údaje nepředáváme mimo Evropskou unii. Pokud bychom je předávali do třetích zemí, zajistíme, že budou přijata vhodná opatření, jako například použití standardních smluvních doložek schválených Evropskou komisí.

 3.7 Doba uchovávání osobních údajů

 Vaše osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny:

  • Osobní údaje související s objednávkami uchováváme po dobu 10 let z důvodu plnění daňových a účetních povinností.
  • Osobní údaje pro marketingové účely uchováváme po dobu 3 let nebo do odvolání Vašeho souhlasu.

 3.8 Práva subjektů údajů

 Máte následující práva týkající se ochrany Vašich osobních údajů:

  • Právo na přístup: Můžete požadovat kopii osobních údajů, které o Vás zpracováváme.
  • Právo na opravu: Můžete požádat o opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů.
  • Právo na výmaz (právo být zapomenut): Můžete požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány.
  • Právo na omezení zpracování: Můžete požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů v určitých situacích.
  • Právo na přenositelnost: Můžete požádat o poskytnutí Vašich osobních údajů ve strojově čitelném formátu.
  • Právo vznést námitku: Můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů z důvodů oprávněných zájmů.
  • Právo odvolat souhlas: Pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu, můžete jej kdykoliv odvolat.

 3.9 Právo podat stížnost u dozorového úřadu

Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu:

  • Úřad pro ochranu osobních údajů
  • Adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
  • Web: www.uoou.cz

 3.10 Automatizované rozhodování a profilování

 Vaše osobní údaje nezpracováváme prostřednictvím automatizovaného rozhodování ani profilování.

 3.11 Zákonný nebo smluvní požadavek na poskytnutí údajů

 Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. Pokud tyto údaje neposkytnete, nebudeme schopni zpracovat Vaši objednávku.

 

6. Odstoupení o smlouvy

1. Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá Zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.

2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:

·      u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě,

·      u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.

7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.

2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.

3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

8. Závěrečná ustanovení

1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.

2.  Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.

3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 1. 2016.

Kalendář akcí

říjen
30 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 1 2 3

Najeďte myší nad kalendář a zobrazí se vám akce. Kliknutím na událost zobrazíte podrobnosti.